Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2007

"Στην κούνια μαμά!"


-Μαμά, μαμά...πιο ψηλά, πιο ψηλά..Κούνα με πιο ψηλά!

-Πόσο πιο ψηλά παιδί μου;

-Κι άλλο ψηλά..Κούνα με πιο ψηλά!

-Που θες να φτάσεις αστεράκι μου;;

-Θέλω ψηλάαα...πολύ ψηλά! Να φτάσω τον ουρανό!

-Γιατί μικρό μου;

-Ν' αγγίξω τα σέννεφα μαμά, να παίξω μαζί τους..να κυνηγήσω τ' αστέρια,

ν'αγκαλιάσω το φεγγάρι...Πιο ψηλά μαμά!

-Σε κουνάω παιδί μου..Πρόσεχε μην πέσεις..

-Μη φοβάσαι μαμά..Ο ήλιος μου κρατάει το χέρι!

-Πού θες να φτάσεις αγγελούδι μου;

-Στον ουρανό μαμά.Πιο πέρα απ' αυτόν..Θέλω να πετάξω..Κούνα με κι άλλο μαμά!

-Γιατί παιδάκι μου γλυκό;

-Για να πάω στο σπίτι του Θεού..Μου είπε πως με περιμένει μαμά...

-Στάσου παιδί μου, μη φεύγεις! Θέλω νά 'ρθω κι εγώ!

-Μαμάαα πετάωωω...Πόσο ωραία είναι όλα από ψηλά! Γεια σου μαμά..! Τώρα μπορώ πια να σε προσέχω από ψηλά! Πόσο όμορφη είσαι μαμά..! Σ' ευχαριστώ...

1 σχόλιο:

piXie είπε...

ti pio omorfo plasma apo ena paidi! ki oneiropolo...ki olo zhtaei othisi na taxidepsei...
xereis ti m erxetai sto noy?
esy pano se mia koynia, na kouniesai, kai na skorpizeis xara gyro soy, me ayto to xamogelo soy!